14.09.2012

Bakacak olursan Alice de pek masum sayılmaz bence

can you imagine hating your life so much that you make sure you bring an extra razor?



Stay izleyen var mı? Ben filmi anlamadım?

Gelgelelim hayatın basit olması onu kesinlikle daha güzel kılıyor. Basit iyidir.

Geçelim

Bu şarkıyı dinlediğimde kendimi Alice, mekanı Harikalar, bakkal amcayı tavşan zannediyorum. Bazen çok yol kaybediyorum, bakkal amcalar iyi yol gösterici olabiliyorlar.
Eğer harikalar adlı bir diyardaysanız ismine aldanmayın, çünkü bence rezalet. Adam gibi oradan buraya gidebilmek için, o kapıdan bu odaya girmek için bile hap kullanmak gerekiyor, çok tehlikeli. Hapçı olabilirsin yani, ve kafan hep dumanlı… O yee.

Yoksa lütfen ama gerçekten yumurta adamın gerçek bir yumurta olduğunu sanmıyordunuz değil mi?

Alice bildiğin bu dünyada ama kızın psikolojik sorunları var ve paso ilaç veriyorlar ona, bu nedendir ki Jefferson Airplane “feed your head” diyor. Yoksa düşün mantıklı bir adamın mutlu olması mümkün mü?

Sosyal paylaşım alanlarında kendi yaptığım bir hata yüzünden bir arkadaş burcum geneline rezalet bir yazı yazmış. Kötü yapmış, her aynı burçtan insan benim gibi olacak diye bir şey yok ki?! Ben onun namına sizlerden özür diliyorum, hep benim yüzümden… Yani mesela benim burcumdan bir arkadaşım var o gayet iyi. Böyle arada yaşadığımız talihsizlikleri bir burcun üzerine atmayalım ayıp oluyor.  Ama kusura bakmayın da şahsım oğlak burçlarından nefret eder. Benim alanım benim nefretim ben de yazayım bari, savunacak olan varsa yorum yazabilir neden yazmasın?

Dedektif olsam Holmes olabilirmişim. Gerçekten… Basic bi Sherlock ama öyle pantolondan meslek, özel ilişki hareketliliğini tahmin edecek kadar değil. Yine de işte çevreme yetecek şekilde. Karınca kararınca…

Bu arada okuyan var mıydı bilmem ama yeterilik sınavı sonucum gayet iyi geldi. Yani zekiyim, yani sanırım. Öhöm :)

Bugünlük başka bir şey demeyeceğim. İyi geceler…

4 yorum:

  1. Bu Naomi Watts'ın oynadığı Stay dimi ?

    --SPOILER--

    Ya benim anladığım o filmde, kaza harici yaşananların hiçbirinin gerçek olmadığı. Çocuk tamamiyle o ölümle yaşam arasındaki ince çizgide kendi zihninde alternatif, hiç yaşanmamış bir dünya yaratıyor ve bambaşka bir yaşama merhaba demeye çalışıyor. Çocuğun kendi hayatının bir film şeridi gibi gözünün önünden geçmesi de bu tezimi doğrular nitelikte. Bardaki "Angel" sahnesi süperdi bence. Zaten sen de hemen eklemişsin şarkıyı yazına :)) Güzel bir film "Stay". Lynch-vari bir havası var. Ama ne yazık ki "Jacob's Ladder"ı fazlasıyla andırıyor. Gene de severim "Stay"i o ayrı :)

    --SPOILER--

    Son bişi.. Un suicide élégant est l'oeuvre d'art finale...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film genel olarak güzel ve "Un suicide élégant est l'oeuvre d'art finale" katılıyorum ama keşke ressam tüm eserlerini yakmasayımış :)

      Yine de tüm filmin o bir kaç saniye üzerine kurulu olması boşluk hissi yaratıyor bence.

      Sil
  2. filmi izlemedim -.-
    şu an kendimi çok ezik hissediyorum

    ama şarkıyı biliyorum bak.
    şarkı on nömra

    YanıtlaSil