4.07.2012

Hayatım Folloş


Sınav bitince ne yapıcam?


Kaybedenler Kulübünü izleyeceğim.
Havuza gidip manasıza suyun içinde duracağım.
Bulduğum ilk konsere gideceğim.
Kepaze olana kadar içeceğim.
Aşk üzerine yüzeysel kız kitapları alıp okuyacağım.
Ama önce yarım bıraktığım kitabı okuyacağım, evet.
Son kalan kilolarımı da itfa edeceğim.
Di blu dipinto di blu şarkısını ezberleyeceğim.
Sırf facebook profilime koyabilmek için yakın bir arkadaşımla dışarı çıkıp, fotoğraflarımı çektireceğim.
Telefon ve binimum aygıtlara son çıkan albümleri yükleyeceğim.

Böyle yani, ne kadar sıradan di mi

Sınavı ders kalmayacak şekilde geçersem, ya da bu sınavda geçemesem de geçecek ders bırakmadığımda da bir daha hiç sınava girmeyeceğim.
Bunu taahhüt ediyorum.
Girmeye kalkarsam da açıp okuyayım bunu diye.
İyi akşamlar…

15 yorum:

  1. iyi geçer umarım, kafan boş yaparsın istediklerini :)

    YanıtlaSil
  2. ştak!! görsele bayıldım! :) çarptı resmen :)

    uuf ben de istiyorum bi'yığın şey. ama önce sınav bi'geçsin gamzem. hemen geçsin. güzel geçsin.

    sonra da bunların hepsi gerçek olsuuun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte güzel geçmezse de sıkıntı, neyse taahhüdüm var şu sınav bitince tamamen, başka sınava girmiycem işte, ben çıkış yolunu burda buldum.

      Çok bunaltırlarsa işte de, çıkıp, evlenip çocuk falan bakarım heralde :)Dolma sarcam yaa yeter ayol bıktım bıktım :)

      Sil
    2. ayyy evet ya. zengin bi koca lazım. ben de darlandım artık. bıktım. hani günlere falan katılırız. ne biliyim altımızda arabamız olur çocukları kreşe bırak kreşten al. alışveriş yap. sarma sar derken. ooh. mis :)

      Sil
    3. Gün yapmak eveeeeeeeeettt :)Çocukları doğurduktan sonra pilates falan yaparız. Havuzlar, spalar, pilates kursları derken işte çocuğumun anaokulu falan tek derdim olsun, böylece 2 hafta tatilde kısıtlı kısıtlı nereye gitsem diye düşünmeyeyim, 3 ay boyunca çeşmede kalıyım. Da ben aslında bunu amaçlamamıştım blogu yazarken nerden nereye geldik di mi :)

      İnsanoğlunun istekleri bitmiyor, ama yine de bir film izleyecek vaktim olsun artık yaa. Bir Buz Devri 4 Kıtaların Kayması bize lüks olmasın istiyorum :))

      Sil
  3. heeeeh evet yaaa ne güzel dedin :)) yoga falan da yaparız. sonra güzel sanatlara eğiliriz belki. uf tamam evet benim de amacım bu değildi, ne diyoduk? evet sınav güzel geçsin. evet azcık kitap okuyup film izlemeye hatta denize girmeye vakit olsun. merhaba gerçek hayat. öperiz seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet, azcık kitap film kafi. Artık bunda anlaşalım ;) yapacak bir şey yok.

      Sil
  4. kaybedenler kulübünü kesinlikle izlemelisin
    bu hiç de sıradan değil bence :)

    yarım kalan kitaplar da bitmeli. insanın kafasını kurcalıyorlar sonra :)
    şu facebook profili işi gerçekten sıkıntı.
    oraya fotoğraf koymak için illa bir arkadaşımız mı olması gerekiyor bilmem :)

    yine de sıradan değilsin evet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa kaybedenler kulübünü izledim yahu
      tekrar izleyeceğim, sonra köfte ekmek yiyebilirim, insanın canı çok çekiyor çünkü.

      face e fotoğraf koymak için maalesef arkadaş şart, yoksa gereken "acayip kopuyorum" olayını yakalayamıyorsun. Kopuyorsun da tek başına mı kopuyor musun, ezikmisin len sen? olayı oluyor, hoş olmuyor, ya yaaa :/

      Neyse bakacağız her şey 2 hafta içinde belli olacak

      Sil
  5. sınavı geçsen de geçemsen de kaybedenler kulübünü benim için izle :)

    bu söylediklerin hepsi güzel ve sıradan olmayan şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izledim filmi zaten, tekrar izleyeceğim yazsaydım keşke :)
      şu an benim için gerçekten sırdan olmayan şeyler orası kesin de, az kaldı sıkıyorum dişimi :)

      Sil
  6. ha haaaa tamaaaam okursuuun.
    :)

    YanıtlaSil