5.05.2012

Versatile Blogger Demişler, ok madem.



Öncelikleee bana bu ödülü ilk laik gören kıyamet alameti vee sonradan fark ettiğim zihnin arka sokakları naa çooookk teşekkürler ederim. Çok yönlü ödül, benim açımdan gayet güzel bir ödül ;)
Şimdi gelelim devamına
Ödülün gerekleri

1.Ödülü vermek için 11 blog seçmem gerekiyormuş. Ben 9 tane seçmiştim, hatta ben verene kadar bazı kişiler zaten ödüllenmiş ama yapacak bir şey yok, benim içimden bu kişilere vermek geçti işte veriyorum nırınınımm

long day’s journey  nam-ı diğer jo

2. Ödül aldıklarına dair haber vermem gerekiyor. 
Veriyorum merak etmeyin

3. Kendimle ilgili istediğim 7 bilgi paylaşmam gerekmiş...Hımm...
-Gözlük takmak çok cool geliyor ama takmayı sevmiyorum. Yani aksesuar olarak seviyorum uygulamada sıkıntı yaşıyorum.
-Bir erkek bence saat takmalı
-kaküllerim var, kullanmayı seviyorum
-En çok sevdiğim cips Pringles ın peynir ve soğanlı olanı.
-kırmızı ruju çok seviyorum ama yemekten ya da bir süre geçtikten sonra parça parça oluyor, kullanımı zorlaşıyor diye her zaman süremiyorum. Oysaki bana kalsa her gün kırmızı rujla dolaşabilirim.
-kendi saçımı öremiyorum :/
-vanilyalı kokuları severim.

4.  Size ödül veren kişiye teşekkür edin denmiş.
Zaten ben en başta etmiştim ama diyim. Bana bu ödülü veren kıyamet alameti ve zihnin arka sokakları na tekrardan teşekkürler

5.  Versatile Blogger Award logosunu sayfaya eklemek gerekmiş. 
Ahanda üstte. Öpüyorum kissler mucuklar.

11 yorum:

  1. bende size en sarı saçlı blogger ödülü veriyorum isim güneş değildi dimi?:)

    YanıtlaSil
  2. Pringlesın peynir ve soğanlısı o_O Okurken bile ağzı sulanıyor insanın :D Bayılırım. Ödül için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler matmazel.
    "Çok yönlü ödül" diye geçiyor; fakat tek sorulu mim bence bu. ehehe.

    YanıtlaSil
  4. Jo mu Jo kiiim:D arkamdan bana jo mu diyosunuz yoksa haberim mi yok hııı:D:D

    teşekkür ettim gamze haanım, ben taaa aralıkta yaptım bu mimi kendimle ilgili 7 gerçek daha bulabilir miyim bilmem:))

    kaküllü kız, yakışana pek severim^^

    gözlük bir alışkanlık önceden ben de takamazdım, alışınca bırakamıyosun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ouuu joy olcaktı o evet, ben daha samimi bir hava katmışım sanırım yazarken :)
      yaa aralıkta ben yoktum bu civarlarda o nedenle bilemedim, olsun ben yine de verdim gitti ödülü.

      Sil
  5. Tesekkür ederim :DD zamanim oldugunda hemen bende yapicam :)
    Bu arada gitar konusunda cok haklisin, keske hocalar direkt ezberden ögretseler ama notalardan basliyorlar uyuz oluyorum.Sevdigim sarkiyi calabilsem o yeter bana, fazlasina gerek yok :DD Sen ne kadar süre gittin kursa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm ben sanırım bir 4-5 ay kadar gitmiştim. Önce bir gamlar tabi adetten öğretiliyor. Yine de bir kaç dersten sonra çalabileceğin tarzda şarkılar deneyip çalmaya çalış, en azından zevk almaya başlarsın ;) Kolay gelsin...

      Sil
  6. Kendi saçımı örmek beni de gıcık ediyor, illa yamuk oluyor çünkü..

    YanıtlaSil
  7. Değil kendi saçımı başkasının saçını bile öremem hatta doğru dürüst düz toplayamam bile :))
    Ayrıca Yemekten sonra çıkmayan bir ruj biliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü olayını protesto edelim o zaman. Bu kadar ortak bulabileceğimi bilmiyordum bu konuda

      Sil