24.05.2012

Bazen bos seyleri takıyorum...


Bugünlerde beklediğim otobüsler gelmiyor, trafik hep yoğun oluyor, hep bir sıkıntı bir keder içindeyim. Ruhumda bir ağırlık var neden öyle oluyor sebebini de biliyorum ama elimden bazı şeyler gelmiyor.

Ben de bunun acısını yeni bulduğum ve süper hızlı ve inanılmaz boş otobüs hattımın bazen gelmemeyi seçen seferlerinden çıkarmayı tercih ediyorum. Gelmiyor ya hemen arıyorum İETT yi diyorum neden gelmiyor bu sefer? Maille dönüyorlar “trafik yoğun”muş, “Peki” diyorum ben de, içimden. Böyle mailleşiyoruz falan.

Bir kere gerçekten gelmedikten sonra ne zaman 5 dk gecikse arıyorum İETT’yi, gelse bile maksat işlerini savsaklamasınlar. Bir daha gelmemezlik yapamasınlar.

Off ne kadar boş işlerle uğraşıyorum değil mi? Ama yine de yalnız değilim ve kanıtlayabilirim…


6 yorum:

  1. ha ha gerçekten yaptın ha bunu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptım tabi ya, bunun dışında başka maceralarım da var da burada bahsetmek istemedim :)

      Sil
  2. yoo gayet yerinde bence zamaninda gelsinler.. yoksa icimizde biraz almanlik mi tasiyoruz :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa sanmıyorum. Ama gerçekten ulaşım İstanbul'da sıkıntı. Gitmek istediğimiz yerler de hep zamanı belli, saatli yerler. Sıkıntı ordan başlıyor.

      Sil
  3. Derdini öğrenebildin mi peki belediyenin seninle?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum da hattın o saatini komple kaldırmışlar sanırım :/

      Sil