17.11.2012

Onaylandıktan Sonra

Bloglarda "yorumunuz yazar tarafından onaylandıktan sonra görünecektir" uyarısına çok bozuluyorum. Sanki böyle kötü bir şey yazmışım ya da yazım beğenilmeyip, bu yüzden yorum yayınlanmayacakmış gibi hissediyorum. Bir de şey havası var, o kadar çok yorum geliyor ki bir okumam-tartmam lazım gibi. Ben kullanmıyorum o yüzden. Bunu da belirteyim dedim. Bana özgürce yazabilirseniz, kim okuyor ya da okutuyorsa :)

11 yorum:

  1. benim bir arkadsım var zırtpırt kufredıyor bana geyık olsun dıye o yuzden koydum ben bır kerem hıh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa nasıl arkadaş o, arkadaş mı o :)
      Hep bir bahane var :)

      Sil
  2. Ben genellikle elimden geldiğince her yoruma cevap yazıyorum. Yorumlara daha hakım olabilmem acısından benım ıcın kolaylık oluyor kuşum. Yoksa kimsenin yazacagını engelledigimden degil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa şimdi öyle dedim de biliyorum tabi canım kimse bunları düşünerek koymuyor zaten onu, da ben o yazı çıkınca öyle hissediyorum. Bazen abuk yorumlar da yapılabilir onları da engellemek lazım nihayetinde.

      Neyse ki ben öyle yorumlar almadım hiç, ondan böyle rahat konuşuyorum ;)

      Sil
  3. ben onu açmayınca kim ne yazmış görmüyorum sanki hiç yeni yorum gelmemiş gibi oluyo :( o neyse de şu "yorumu yollamadan önce bu kodları girmelisiniz" olayı can sıkıcı cidden... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay o ennn sinir bozucusu, ayarlardan değiştirilmeyince otomatik olarak o şekilde kaldığından sanırım pek dikkat çekmiyor, ben onu da değiştirdim :)

      Sil
  4. bu arada maillerinize falan bakınız arada mail atıyoruz dönen yok yahu ayıp ayıp bir daha da gelmem misissgamzeye

    YanıtlaSil
  5. İzleyici sayın bir kaç yüz kişiye ulaştığında Spam yorumlar veya küfürlü yorumlar almaya başladığında bu görüşünü bir daha gözden geçirme ihtiyacı duyacaksın gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de ama umarım olmaz öyle bir şey :(

      Sil
  6. hehhee çok alemsin tatlım
    umarım ihtiyacın olmaz o engellemeye :)

    sevgiler

    YanıtlaSil