25.11.2012

Gitar Parçalama Sanatı

Sabah sabah yorgun argın olup, şöyle güzel bir müzik dinleyeyim deyince fark ettim.
Neden artık gitarlarını sahnede döküp kıran, anfilere fırlatan asi rakçılar yok?
Sahi neredeler onlar?

Geçen yıl One Love’da Editors şöyle gitarını hafifçe yere bırakıvermişti. Atmak bile denemez yani hatta belki "bırakayazdı" gibi bir kalıp içinde bile kullanabiliriz... O kadar! Diğer tüm gruplar hiç böyle bir atraksiyona tenezzül dahi etmediler. Red Hot’a arkadaşımın düğünüyle çakışması nedeniyle gidemedim, sahi orada oldu mu öyle bir olay?

Sizden ricam yurdumda ya da yurtdışında böyle bir konser izlediyseniz söyleyin, hangi grupsa bir şekilde bilet temin edip en yakın konserine gideceğim.

İyi pazarlar : )


Bir gitar parçalama üstadı olarak Kurt ve Nirvana grubu

4 yorum:

  1. Gitar parçalamay katılmıyorum. Bana göre her enstruman canlı.. Ne kadar ucuz olursa olsun kıyamam ben.. Ezelden beridir sevmemişimdir bu hareketi. Çocukluğumdan beri metal dinlememe rağmen bu tarz enstrumana zarar veren hareketler anlamsız gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tamam şimdi fark ettim ki enstrüman parçalama konusunda bir hassasiyet söz konusu. Her zaman çaldığın yadigar gitarı atma ama bir fabrikasyon gitarı savuruver şööle diyordum ki demek bundan atmıyorlarmış.Artık asilik de kalmadı "hayat pahalı be abla" oldu :/

      Sil