25.08.2013

To Do ?! List


Şu yaşıma geldim bir “to do list”im olmadı. Hayatımda en fazla to do luk 2 kavram oldu: Zayıflamak ve kariyer. Oysaki sanırım bunlar mutlu ve tatmin olmak için gereken araçlar. Hep derler araçları amaç yapmayın diye,  sonra biz de böyle “tırt tırt laflar etme” dercesine sallamayız ya yapmamak lazım. Ya da yoksa sallıyor musunuz be aslında, bi sallamayan ve mutsuz olan ben miyim?!
Neyse yine şükürler olsun çok parlak bir kariyerim var, böyle parlement mavisinden! Ama bir yurdum kadınının kendi kişisel idealindeki zayıflığa ulaşması imkansız olduğundan bu konudaki çalışmalarım halen devam ediyor.
Neyse mesela bazen millet yazıyor bakıyorum to do listleri bu şekilde
1)      Barcelonaya git
2)      Bugee Jumping yap
3)      Rafting yap
4)      Fransızca öğren (ay bu en tırtlarından hele bence)
5)      Kokain kullan (yahu bunu kimse yazmıyo açık açık ama olabilitesi var aslında)

İşte aklıma çok başka şeyler de gelmedi. Bunlar yazılır mı ya? Bunlar da ne?! Zaten 2-3 ünü yapmışım, oturup yazmadan da yapılıyor yani nedir?


Bu arada örnek bir to do listi olan varsa göstersin lütfen, kopya çekicem J

4 yorum:

  1. new york tan los angeles a karavanla seyahat
    ardından topgun daki hatun kişinin evini ziyaret (miami) oldum olası o eve hasta olmuşumdır hala duruyormuş.
    Neyse ardından tibet de bir manastıra ziyaret
    Machupichu gezisi (ismini dogrumu yazdım)
    dikat ettiysen hep gezi üzerine bu arada.

    YanıtlaSil
  2. sen de mi bıraktın yazmayı ? :/

    YanıtlaSil
  3. nasılsın yaaa. sana bi ödül verdim ki :)

    YanıtlaSil