10.01.2013

Miss Kış Kafası

 
Bilinmeyen ülkenin çarpık presesi, MissisGamze “Ne yapıyorsunuz yahuuu?!!” diyor.

Manik depresif haftaları geride bırakırken, yıl atladık falan.
Ben bu aralar dengesiz insanlarla uğraştım, bir ara “ne uğraşçam ya” dedim, sonra bir ara insanlar farklı olabilir dedim. Sonra farklı olsalar da dürüstlük-tutarlılık hani standart bir insanda olması gerekmez mi diye sorguladım ve sonra olgun bir ifadeyle “ne uğraşıcam ya” dedim. İlk ifade biraz daha çocuksuydu çünkü.

Bazen kafamı ellerimin arasına alıp “neden böyle, NEDEN BÖYLEAAĞĞĞ BÖHÜÜÜ” yaptım. Sonra bu sırada epeyce abur cubur tüketmiş olabilirim. Şu şekilde: Lays yoğurtlu kekikli olanından, cheetos peynirli ya da bifteklilerinden, Danone’nin 2’si bir arada muzlu ve çikolatalı olanı çok şahane, bira-patates ikilisi, hoşbeş çilekli, bir ara işte nesfit yiyoduk cips niyetine mesela… Bunların içine tabiki de yılbaşı gecesi ya da dışarıda yediklerim dahil değil. Tam 2 haftadır abur cuburla beslenen metobolizmam şaştı, şu an mesela yeşil çay içsem ne fayda…

Çaydan çok kahve tükettim.

Bu kar nedir, nedir allah aşkına kuzum bana söyleyebilir misiniz?
Hadi sıcaklasın hava dışarlara gidelim, sosyalleşelim yetere ama bee…

Cumartesi yine yeni ve yeniden karaokeye gideceğim, çok alakasız bir arkadaş grubuyla. Hayatımın yegane eğlencesi oldu bu, hani bir de söyleyebilsem neyse. Söyleyemiyorum ve inatla sahneye çıkıyorum. Arkamda beni garipseyen insanlar bırakıyorum. Gereksiz özgüven fırtınaları…

İşte kendimi böyle görebiliyorum mesela.



Ya insanları yadırgamaya gıcık oluyorum, Kezban-öküz-türk erkeği bitsin istiyorum ama twitter dilinde “maça –keyfi ve kafası” laflarına da taktım. Konuşurken bununla ilgili o kadar çok geyik yapıyoruz ki normal konuşmamız bu şekilde evrilebilir. Dikkat et koç!

İşte bunlar hep işte yorulmacalar, yeşil çay keyfi ya da iş kafası. Bu aralar tam müşavir kafasındayım bak bu gerçek.

Yakında kendi işimi kurup, aşağıdaki gibi kıyafetler giyicem, çok iş kadını olcam ben, evet : )



 

11 yorum:

  1. Allahımmm sende resmen kendimi gördüm şuan bu satırları okurken çatlaaak=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha şimdi hangi kısmı, çünkü epey bir şekilde benzeşiyoruz hatta meslektaş olarak da : )))

      Sil
    2. evet şekerim sanırım biz aynı yolun yolcusuyuz=)mesleğinden, depresif ruh halini bahane ederek aburcubura saldırmana kadar:)

      Sil
  2. İnan ben de şu sıralar seninle aynı isyanlardayım kuzucum :((
    Çok pis abur cubura verdim kendimi, Allah sonumu hayır eylesin...
    Ama bazen insanın öyle dönemleri oluyor, yeter ki kendimize herşey için henüz çok geç olmadan dur diyebilelim :))
    Keyifli günler dilerim geleceğin şık giyinen iş kadını, wohooo! ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya insan bir yere çıkamıyor ki, çıkası gelmiyor.
      Ama evet, yok yemeyelim, bir dur diyelim.
      Hafta sonu zaten ısınacak, şükür. Sonra nasıl sığıcaz süslü püslü kıyafetlerin içine :)

      Sil
  3. Fazla kahve tüketme, zararlı. Yeşil çay içinse tansiyonu yükseltiyor diyorlar :( Normalde karlı havaları daha çok severim ama katılıyorum ben de bu sene "kar kalksın sosyalleşelim" mantığındayım. Cidden sıkıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama Zihin içecek bir şey kalmadı, ne öneriyorsun bu durumda :)
      Dur ben sosyalleşicem az kaldı, bu arada Ankara'da cidden soğuk olur :/

      Sil
  4. sen bizim piyensesimizsin ki:) yaklısmas depresıf manık nunik seler sosyalleselım bacvım bende cok pıs kareoke yapaım arkdas cevremle tanıs falan :P planlarım var kafamda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım graceçiğim yaaa. o kadar yoğunsun ki bişey diyemiyorum :/

      Sil