27.12.2012

Model Olcam Ben



Sevgili blog arkadaşlarım, öncelikle yepisyeni mutlu, huzurlu, bol aşklı, bereketli paralı bir yıl bizlerin olsun. Dünyada barış olsun, farklı fikirlere saygı olsun! Der günlük konuma geçerim.


Benim sevgili üniversite arkadaşım Boş İşleri Müdüresi, BİM, -kısaltma kötü mü oldu ne?!- mükemmel fotoğraflar falan çeker ve işinde profesyonel bir havadadır. Böyle mesela Amsterdam’a gittik, fotoğraf çektiricez ama donuyoruz falan.

Donan Gamze

Müdüreciğim ışığı ayarladı, yok olmadı karanlık oldu dedi, çekti  beğenmedi falan, cık olmadı, bu oldu ama face profil olmaz, bunda mekanı iyi yakalayamadım falan dedi dedi, biz donduk, dondukça yedik, yedikçe yaydık ve 5 kilo alıp geldik. Zaten her daim potansiyel 5 kilo fazlası bulunan kızlar olarak bunu 10 kiloya çıkardık. Böyle yanaklar tombiş falan oldu her neyse. Amsterdam fotoğraflarımızın talihsizliği ve bizim güzelden ziyade sevimli olmamızın nedeni biraz da Müdürenin bu profesyonelliğindendir.



Bildiğin suratta bir toparlanma söz konusu

Neyse gelgelelim biz bir keresinde kararlaştırıp, iki kız gittik Kuzguncuk’ta fotoğraf çektirelim dedik. Müdüre hanımcığım da profesyonel makinesini aldı, makyajlarımızı yaptık sonrasında deliler gibi bir o köşede bir bu köşede fotoğraf çekindik. Sanırım deli ve gerçekten boş işler peşindeyiz. Neyse Müdüreciğim her ne kadar benim kendisini iyi çekemediğimi iddia etse de –ki içinde çok iyi fotoğraflar vardı- o beni epey iyi çekti.

Benden aşağıdaki fotoğrafı çıkardı yani. Ki önceki postlarımda benim az buçuk ne menem bir şey olduğumu biliyorsunuzdur.

Bu efsanevi fotoğraftan sonra bir daha hiçbir fotoğrafta öyle iyi çıkamadım, hiçbir face profil fotoğrafım beni tatmin etmedi, objeftiflere küstüm, psikolojik yardım aldım.


Ta ki bugün ikimizin de işlerimizin inanılmmmazz yoğun ve karışık !! olduğu o anda Müdüre’mden gelen o haberi alana kadar.

Gamzeciğim ben fotoğraf çekmek istiyorum, modelim olur musun?

Yani buna ne diyebilirim ki? Bu teklife hangi kız hayır diyebilir?

Müdüreciğim evet olurum, hatta aşağıdaki kız gibi olurum, bak gör ben çok uslu bir model olucam, söz.

Allah’ım sen beni Vog kapağı yap yareppim amin : )

22 yorum:

  1. Gercekten süper bir fotograf kuşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi yaa sağolsun Müdürecim sayesinde :)

      Sil
  2. vog kapağı çıkaramasam da en azından yeni bir face profil picture çıkarırız bence :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya halen o siyah beyazı kullanıyorum, audrey audrey de biyere kadar :/

      Sil
  3. la ne guzelsın sen ya :)ellerıne saglık vog aayyyyy ne kılo takıntın varmıs kızım erıyıp bıtcen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utandım sağolasın o senin gözünün güzelliği hehe :)
      ama yok ya vermem lazım, Gamze Cardio yapmalı, Gamze 3 beyazı kesmeli :(

      Sil
  4. Fotoğraflar süper çıkmış.İyi seneler diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr, teşekkürler.. Sana da güzel bir yıl diliyorum ;)

      Sil
  5. Bu iş hiç o kadar kolay değilmiş, videoyu izleyince bunu düşündüm :)

    YanıtlaSil
  6. Bence gayet iyisin böyle! Mutlu yillar ; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın, sana da musmutlu yıllarr :)

      Sil
  7. ohara negüzelsin sen gamzeeeeeee!! böyle bizim gibi fevkalade baağğyanların muhasebe işinde olmasına çok üzülüorum çoook!!:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canımmm sağol varol ama biz muhasebeciyiz ya, işte mesleğin genel görünüşünü değiştireceğiz bence. Muhasebede çalışan kızlar süper olur gibi bir mantık yeşerecek hehe :))

      Sil
    2. biz azınlık kalıyoruz anacım muhasebeci erkek göünümlü bağyaalar arasında ürememiz çok zor çoook=)

      Sil
    3. ay zor zaten halk arasında adımız çıkmış potansiyel sıkıcı muamelesi off, dur ben bir yazı hazırlıyım bununla ilgili : )

      Sil
  8. taş gibisin maşallah herşey 10 numeroo :)

    mutlu yıllarr

    YanıtlaSil