20.02.2013

Ne o Bir Namasteler Felan?


 

Missisgamze bugünlerde bazı şeylerin nedenini aramakta, biraz kendini geri çekmekte, biraz kendini dinlemektedir. Ama fark eder ki ruhunun yapmak istedikleri bedeni izin vermemektedir. O bacaklar var ya o bacaklar bir türlü esnememektedir. Kolları istediği gibi güçlü değildir, taşıyamaz onu. Gün geçtikçe bedeniyle ruhu arasındaki savaş çetinleşmektedir.

İşte böyle sevgili okuyucu… Şu aralar bedenimi esnetmek, kendisine direnç kazanmak için çabalıyorum o ise kazanmamak için direniyor. Bedenimin kendi çapında “tam bir çılgın” olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Ancak durmak yok, denemeye ve aşağıdaki tarz hareketleri yapana kadar çalışmaya devam.  Haftada 5 gün bunun için yoga-yüzme-pilates 3’lüsünü döndüre döndüre yapıyorum. Zayıflama ve formlaşma aşamasında 2 haftada baya bir ilerlediğimi söylemeden geçemeyeceğim ancak esneme kısmı inanılmaz ağır işliyor. Neden NEDEN NEDEAAAĞĞNN diye höykürmemek için yogaya gidiyorum işte. Çünkü Missisgamzeciğinizin beyninde bitmek bilmeyen sorular ve düşünceler var ve bu sorular dönüp durup beni delirtmesin diye bir yerlerden başlamak zorunda. 


Geçenlerde yoga çalışmalarımızda konu “çakra”lardı. Çakra çalışmaları yaparken ben bir hafta gidip iki hafta gitmediğimden çakralarım yarım yamalak açıldı. Çok mutsuzum. Neyse ki şu an başka bir çalışmaya tam da başından yetiştiğim ve bırakmamaya kendime söz verdiğimden en azından bir ümit var içimde. Bu beden temizleme çalışmalarının hepsine katılıp, bedenimi komple temizleyeceğim bu sefer yarım yamalak değil!

Yoganın içeriğiyle ve neler yaptığımızla ilgili bilgileriyse birkaç kez gittikten sonra vereceğim ki neden bahsettiğimden bir fikrim olsun. Ancak nefes çalışmaları inanılmaz zorlu, hareketi yaparken nefesimi mi kontrol edeyim, hareketi düzgün yapmaya mı çalışayım, doğru yerde alıp yanlış yerde mi veriyorum falan filan derken inanılmaz efor sarf ediyorum. Ayrıyetten o denge hareketlerinde dengeyi bir tek tutturamıyorum. Daha çook çalışmam lazım çooookk!!

Evrenle bir bütün olmanız dileğiyle…




 











2 yorum:

  1. Zayıflamak aslında inanılmaz kolaydır. Tek gereken inanmak ve gerçekten kurallara uymak, düzenli beslenmektir. Çocukluk arkadaşım 5 ayda 128 kilodan 75 kiloya düştü benimle spora gelerek :) İsteyince olur =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi istiyorum bakalım neler olacak, bekleyip görelim ^^

      Sil