22.03.2013

Konserroooagggghhh


Bu yıl konser planlarken fark ettim ki 10 tane konsere gitmeyi planlıyorsam 5’ine gidiyorum.  O nedenle yazım planlarımı ne derece yansıtacak emin değilim. Ancak Belle And Sebastian konserini duyunca böyle bir naiflik geldi üstüme. “Helehöy!” dedim. “Gidicez sakin sakin dinleyeceğiz, ne de güzel olacak” diye düşündüm. Şu 500 Days Of Summer’ı izlediğimden beri ne zaman B&S’ı duysam aklıma Zoey Deschanel geliyor, uyuz oluyorum. Mis gibi grubumu filmde muhabbetini açtırarak mahvetti. Allah bilir zorla koydurmuştur o muhabbeti senaryoya, gıcık! Neyse Smiths’i mi etkilemeyi başaramadın gerçi, o kadar da değil bebeğim, yo o kadar da değil!

Ondan sonra Iron Maiden’a da gidebilirim. Hep sessiz hep sakin olmaz ki, biraz deşarj olmak lazım. Yoksa acaba One Love’a gidip Blur mu yapsam? Ama ne alaka di mi? Neyse ben düşünedurayım.
 



Ps: Kakül bana senden çok yakışıyor Zoey! Oraya getirtme beni  :xoxo

10 yorum:

  1. :))))))))

    heey konserleeeeer leydi kakül.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Konserrrr :)))
    Metallica gelsin de gidelim birlikte kuzucum :D
    Bu arada ben de kahküllendim, hihihih! Yaşasın kahkül kardeşliği :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızım harika olmuş seninkiler de, vallahi on basarız Zoey'ye. Holivud bizi görmeli artık!

      Sil
  3. İstanbul'da olsam Iron Maiden'a kesin giderdim. Çok sevdiğimden değil (hatta dinlemiyorum bile); ama İnönü'deki son konser olması dolayısıyla tarihi öneme sahip bence :) Evet Beşiktaşlıyım çok mu belli ettim :D

    Bakalım bu isimler daha başlangıç deniyor. İster misin AC/DC gelsin o_O Dibimiz düşer valla söliim :D

    Zoey güzel bir ablamız ama o filmdeki rolü dolayısıyla ona hep kötü gözle bakar oldum. Abimizi nasıl üzmüştü :@ :@ Hala aklıma geldikçe sinir olurum. Güzel filmdir ama, o ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de İnönü için de istiyorum bir de. Gerçi stadyum konserleri pek hoş olmuyor bence ama bunun iyi olacağı ve çok eğleneceğim gibi bir hissiyat oldu bende :) Beşiktaşlı olmanın gazıyla :P

      Sil
  4. enaaa iron maiden'a benim için de gitsene lan
    ecük headbang yap bi kendine gel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He ya memento, ben de ondan istiyorum zaten.
      Şu boyun kasları bir çalışsın hele kireçlenecek yoksam :)))

      Sil
  5. Benim için de git : )) bu arada bencede kakül çok yakisiyor

    YanıtlaSil