18.03.2013

Starbucks Kahvesi Eşliğinde Depresyon

 
Havalar gene soğumuş, şimdi gene ısınıyor, gene soğuyor ne tuhaf…
Ya ben de şey oluyor mesela, pozitif düşüncem düşüncem diye o kadar kasıyorum ki aklıma sürekli negatif şeyler geliyor, bir süre sonra kendimi haksız çıkarmaya çabalarken buluyorum. Gerçi tüm okuduğum kitaplarda bununla ilgili çalışmalar da var ama maalesef olmuyor. Mesela dün bir ağlama krizine yakalandım, bir 3 aydır olmuyordu. Çok kötü oldu, nasıl böyle üzerine üzerine geliyor insanın dünya anlatamam. Hani filmlerde olur ya, Türkan Şoray ünlü olur; kapak olduğu dergileri haber yapılan gazeteleri göstermek için yönetmen o dergileri-gazeteleri üst üste atarlar çekerler onu. İşte tüm kötü düşünceler, kötü anılar da beynime beynime fırlatılıyordu sanki. Sonra bu atak kendini sakinliğe de bırakmadı baya bir süre. Şu an yeni yeni düzeliyorum, gülüyorum falan…

Neyse, dün aslında güzel başlamıştı, yogaya gittim böyle bir dinginlik. Sonra meşhuurrrr Çin lokantası Fin geng Din Dong gibi çeşitli isimleri olan, bu açık büfesi olan yere gittik arkadaşımla, baya da bir yedik. Ben bu kızartılmış elma tatlısını pek bir seviyorum onun, böyle azcık yedim ama elimden gelse bir tabağa tepeleme koyup cips gibi yerim. Yerim yani. Ama yemeği de fazla yediğimden abartmadım.

Sonra starbucksa gittik bir kahve içip, konuşalım diye.

Arkadaşlar starbucksın kahvelerini çok seviyorum. Benim için başka hiçbir zincir, lüks lokanta, cafe, brasseire buradaki kadar güzel kahve ya-pa-mı-yor. Ama ve lakin ve fakat geçenlerde gördüğüm kahve ve bunlara ait kalori cetvelleriyle resmen şoke oldum diyemeyeceğim, çünkü epeydir biliyordum. Yine de tekrar bakınca listeye önce “ehe ben şu orta boyu bırakayım” oldum sonra “ya ben mocha almayayım, en iyisi latte; sıcak sıcak, kremasız, şeysiz içeyim ben böyle daha iyi, gerçekten daha güzel” dedim.
Ve bir amme hizmeti olaraktan sizlerle bu kalori cetvelini paylaşayım dedim. Eğer ki Victoria Beckham gibi gözükmek istiyorsanız, bir sonraki siparişiniz büyük ihtimalle filtre kahve –boyut önemli değil-ya da macchiato olabilir ama yok ben ille balık etli olacağım, Kelly Osbourne gibi arz-ı endam edeceğim diyorsanız beyaz çikolatalı mocha orta boy tam size göre. 






Yine de son soğuklarda size gelsin, sıcak sıcak :)

4 yorum:

  1. Starbucks'ın karamelli sıcak çikolatası <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun kalorisi de 480 flndır tahmini asffkjg :P

      Sil
  2. sıtarbaksın kahveleri de instagram fotoları da hoş oluyor gamzemannemmiğrim
    bu aralar ben de bi depresyondayım
    havalar gel git yaptıkça kafam atıyor falan
    bi ısınsa artık çıplak ayakla timbırlend giysek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay di mi
      ben instagramda çekip, kalanını döküyorum
      pasif blumik ehahahjedhje
      neyse yok çekmiyorum da, yok instagramımda foto falan, sonra canım çekiyor :P

      Sil