14.03.2013

Missisgamze Dies at the End


Kadınlarda mutsuzluk yaratıcılığı arttırıyor gerçeği var, peki ben neden hala büyük bir başarıya imza atamadım onu bilmiyorum; sanırım yetenek de şart. Bende mutsuzluk sürekli bir iştah açıklığı yaratıyor. Yani sınıf sınıf olabilir mutsuzluğun etkileri. Mutsuzluğundan yaratıcılığı artanlar, örnek Şebnem Ferah; iştahı artanlar, mesela ben.

Artık nişanlar Mezdeke’siz, düğünler farfarasız yapıldığından beri hiçbir şeyin tadı tuzu kalmadı. Ben de düğünümde topluca çakra açmayı planlıyorum. Bahanem de “kalabalığın gösterdiği sinerji minerji”.. Kasap yok yaa kasap?!

Düğünlerde, cool-hüzünlü-naif durmayı planlıyorum

Akşam toplaşıp bu filmi seyrettik “John dies at the end” . Sonu sürpriz olmayan bir film… En güzeli sonu belli olan filmler zaten. Sonunda seni neyin karşılayacağını biliyorsun, diyorsun sonunda John ölmüyor ahaha, film de çok saçma sapandı zaten. Ama güldük yine de. 

Supernatural’da son sezona geldim geleli yeni bir dizi arayışı baş gösterdi. Çünkü 4. Sezondan itibaren izlemeye karar verdim yaklaşık 1 ayda 88 bölüm izleyince, çoğunu da bir haftada izleyince insanda bir beyin travması yaratıyor tabi… O nedenle şu an izlediğim dizi Pretty Little Liars

O kadar güzel dizi varken neden bunu seçtim ben de bilmiyorum. Çünkü bazı bölümleri çok çok bayık ve ergen. Sadece gizemli bir olayı var onu da merak ettim cidden. Yine de 3 sezon olmuş ve hala daha olay –tabii ki de- çözülmemiş… Bunun da sonunun çok saçma sapan bir şeye bağlanacağına eminim. Çünkü zeka parıltılı bir dizi değil maalesef.  Bir de böyle Secret Circle vardı, onu kaldırdılar ama onu seviyordum bak. O da çocukçaydı ama güzeldi, bunu sevmedim. Bir öğretmen-öğrenci ilişkisi var mesela dizide. Olmamış o yani… Neyse 2. Sezona geçeyim de kararımı öyle vereceğim.

Bugünlerde ben...

Hava güneşlendi etti ne güzel derken bugün yine bir bulutlar, bir yağmurlar geldi. Yağmuru sevmediğim ve sevenleri anlamadığım gibi havanın bir iki derece düşmesine dahi tahammülüm yok. Bir de kar diyorlar yok artık yaa… Fark ettiğiniz gibi son 1 haftadır evde dizi-film izliyorum, evde olmasam bile toplaşıp film izliyoruz. Geçen hafta hastalandığımdan, ağrılar içinde yattığımdan bir şey yapamadım. Bu hafta tam gezmeye karar verdim ki tüm yurtta balkanlardan gelen soğuk hava esintisi… Peh diyorum.

 Oysaki ben aynen bu şekilde gezecektim buhafta :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder