22.03.2012

Elveda ve Bütün O Balıklar Için Teşekkürler


Bir tuhafım bugün, nedenini bilmiyorum. Neşeliyim yahu, ki bana pek olmaz.

Ya ilerde kursum başlıyor ve deli gibi “kariyer odaklı” bir sınava hazırlanacağım, hayatımın hem de yaz dönemine gelen 4 aylık bir kısmı mahvolacak;
bense umutluyum, gerçekten hiç bana göre değil.

Bugün garip, bir mutluluk, yapılacak bir ton iş; hem işteki iş, hem harici iş…

Bense sabah bi’ sürü, bi’ sürü yeni ve güzel şarkı dinledim, işlerimi toparladıktan sonra varoş iş yeri muhitimde dolandım, salındım, şöyle bir hava aldım, geldim.

Şimdi sahip olduklarıma bir bakıyorum, envanter sayımı yapıyorum, hepsi için ayrı ayrı şükredeceğim. Plan bu şekil. 

Bugünü “Gamze’nin şükretme günü” ilan ediyorum. Sonrasında veryansına devam.  

Ey güneş sen ne güzel bir şeysin öyle? Hep çık tamam mı, sakınma kendini hadi seni makasladım, ısırdım, yaladım, öptüm, k.i.b, byeee :*)


 P.S.: Yahu kusura bakmasın ama kimse beni bir yunusun benden daha akıllı olduğuna ikna edemez. Douglas Adams halt etmiş. Zaten yunus munus beslemek her fakirin harcı değil. Denizden babam çıksa yerim, balıkları da yerim, o yunusu da yerim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder