13.10.2012

Ben okuyorum, siz de okusanıza

Gözlüyorum ben bu blogları temalı bir ödülüm var. Sevgili Hobi Defterim bu ödülü bana vermiş. Ödülün manası çok izlenmeyen, daha doğrusu fark edilmemiş blogları, blog cemaatinde gün ışığına çıkarmak. Kaç aydır yazıyorum blog halaa popüler olamadım, bu da ayrı konu. 

Ama yine de çok isabetli ve sevindiğim bir ödül oldu çünkü çok sevdiğim arkadaşlarım, binbir zahmetle yazdıkları blogları izleyicisiz, okuyucusuz kalmıştı. Ben okurken cidden eğleniyorum siz de okurken eğleneceksiniz, buna emin olduğum blogları huzurunuzda paylaşıyorum


Sevgili arkadaşım teoride benim gibi işli, güçlü olduğu halde pratikte işsiz olanlardan. Zaten isminden belli… Biz kendimize “iş hanımı” diyoruz. Bu aralar hayatında çok hayırlı gelişmeler oldu. Bu hayırlı gelişmelerle birlikte “brand new life” ına alışırken neler yaşayacak ben de merak ediyorum. Biz grupça merak ediyoruz. Bu nedenle Pazar onlara gideceğiz zaten. Ama siz gidemeyeceksiniz bu nedenle okuyun bloğunu : P
Ben bu bloğu fazla anlatmayacağım, çünkü bugün kendisine gidecek olmama rağmen harici hard diskimi yine gene evde bıraktığımdan moralim bozuk. Oysaki müzik arşivini silip süpürmek istiyordum, of ya : (
Neyse yani bir bakın içi dopdolu yazıyor, kafalı arkadaşım benim yaa.
Zihin tavsiye edilmiş zaten, ben yine de diyorum okuyun bu bloğu yahu. Zihin sayesinde konserlere daha bir hisli gider oldum : )
Bundan başka bu aralar yazmayan ya da yazamayan Uzay Boşluğu ve Realist Gurme ye de bir göz gezdirin derim, bana verilen 5 "gün ışığına çıkmaya değer blogu" tanıtır, aradan çekilim ben; )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder