12.10.2012

Şarkılarla Ben

Böyle uzun aralar bırakıyoruz ya, hiç hoş değil biliyorum.
Hepimizin eline tarağı alıp, ayna karşısında şarkı söylemişliği vardır ya? Benim yok, çünkü deodorant şişeleri bu konuda çok daha kullanışlılar.
Geçelim.
Yıllarca izlerken oha dediğimiz sahne performansları oldu, şimdi tuttu biricik blog arkadaşım Zihin bana “bunları yaz, sana bu mimi paslıyorum” dedi ama o da ne? Aklım bomboş!
Yani bu mimi uzattıysam da aklıma gelir de, yuh bunu nasıl unuttum demeyeyim diye uzattım yanlış anlaşılmasın. Şimdi mimin cevapları…

Sesinizin çok güzel olduğunu farz edin ve ideal sahne performansınızı tarif edin. (Hangi şarkıyı söylerdiniz, nasıl giyinirdiniz, size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

Şimdiii, benim sahne performansı dediğimde –kaldı ki kadın olarak tabi ki- aklıma Madonna’dan başkası gelmiyor yahu. Şimdi sesi de çok bir diva sayılmasa da ben performans olarak bunu tercih ettim. Şova gel… 


Bir de madem ses demişiz, ses efenim. Ses+görüntü bence…


Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış. Parçanın özelliği sizi tarif etmesi, hangi parça olurdu bu?

Ben biraz uzaklaşmak, sakin bir yaşam istiyorum sanırım. Çok sıkıldım da : (

ya asıl bu şarkıyı unutmuşum yazıya bir edit çekip bunu ekliyorum. Yıllarca telefon melodimdi kendisi. Hadi çekip gidelim, yollara düşelim olur mu???


İçinizde kalmış, söylenmemiş bir takım şeyler var. Uygun şartların bir araya geldiğini hayal edin. O kişiye (yarım kalmış bir aşk, kırgın olduğunu bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var. Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız? 
İnsan içinden çok şey geçiriyor be blog, az duygusalsak bu söylenebilir: 



ya da bu; ikisi de birbirinden güzel bir "one" parçası. Hangisini daha çok sevdiğimi bilemiyorum, hepsinin sözleri o kadar güzel ki.  Hele Alanis bu şarkıda söz açısından kendini aşmış,  
"always looked good on paper sounded good in theory" diye bitirişi. Canım yaa... U2 nun sözlerine hiç girmiyorum, "Did I ask too much? more than a lot? you gave me nothing, now it's all I got we're one but we're not the same well we hurt each other then we do it again
You say:  Love is a temple love a higher law you ask me to enter but then you make me crawl I can't be holding on to what you got when all you got is hurt"
diye söz mu olur yaa, ay nasıl duygulandım şimdi, yazmıyım dedim ama bu kısmı özellikle kendimizden geçerek söyleyebiliriz...



Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça? 

Bugünle ilgili olduğu için bu olsun ;) "Today the greatest day that we have ever known" olsun ; )



Şimdi gelelim ben bu mimi paslıyorum efendim. Paslarken de sorulara çok güzel, değişik  yanıtlar vereceğine emin olduğum bir arkadaşıma İkarus'un beyni ne paslıyorum, bakalım cevaplar nasıl olacak? 
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder