18.10.2012

Felix de pek abartıldı

Daha önceki yazılarımda belirtmiştim işte burada, gezen ve çılgın şeyler yapan bir insan olduğum dönemler de oldu. O nedenle ben ve tüm bu yaptıklarımdan haberdar olan iş arkadaşım Özlem’imle beraber Felix’in bu dünyadan atlayış mevzuunu gayet serinkanlılıkla karşıladık.

Özlem: Yahu ne abartıldı sen de atlarsın bence, yani korkusu olmayan herkes atlar, zaten gerekli teçhizat var.
Gamze: Ama öyle deme düşüş için öncesinde baya bir eğitimi, pratiği vardır. Uzun süre ders falan almıştır.
Özlem: Aman ne var ki bi’ hafta olsun olsun bi’ eğitim verilir nedir yani? Atlarsın sen bence, hem daha önce yapmadın mı?
Gamze: Yok yaptım da yani hoca vardı arkamda o düşüş esnası zor yani.
Özlem: Aman düşüşte bir şey yok, bir iki saatlik eğitimle yaparsın sen.
Gamze: Yani aslında evet normal uçaktan atlayanlara bir hafta eğitim veriyorlar altı üstü yapılabilir, sonuçta kıyafet, teçhizat ona göre.
Özlem: He yaa yaparsın, orda adamın kıyafeti şeysi hep var ;)
Gamze: Yani…
Özlem: Sen de öyle kıyafet, öyle bir ekipmanla kesin yaparsın
Gamze: Evet evet yaparım… 


Nasıl bir gazsa artık, sanki uludağ gazoz gelmiş ve aramızda şöyle bir konuşma geçmiş:
 “Gamze Hanım, yaptığımız araştırmalar sonucu, bizim sponsorluğumuzda stratosferden atlamanıza karar kılındı. Yarın sabah ezanını takiben roketimiz fırlatılacak siz de atlayışınızı Allah’ın da izniyle başarıyla tamamlayacaksınız”
Bende biraz ıkındıktan sonra belirli bir ücret karşılığında kabul etmişim.
“He bu arada roketimde Lays yoğurtlu ve Eti portakallı bitter çikolata istiyorum, ne yaparsınız sporcu kaprisi”

Bir sonraki uçuşta ya da düşüşte görüşmek üzere.

14 yorum:

  1. Bu saatten sonra Felix benim için küçük ev aletleri markasından öteye gidemez.Yaşasın yeni missisfelix !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kesinlikle katılıyorum, içimdeki felix diycektim onu bile demedim farkındaysan. "Felix de kimmiş" tavrı sergiliyorum şu an, başım dik, egom tavan :)

      Sil
  2. :)yaparız bence :) ılk pasaut deneyımımde sonra yapoacagıma ınanıyorum ama once ucaktan atlarken hoca ıle atlamayı bırakmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya işte hocayı bırakabilmek mesele. Ayak falan burkulur, insan korkuyor ister istemez yahu. Neyse işte gerekli ekipman ve eğitim...

      thk nın ücretsiz eğitimleri de varmış,ocak subat gibi başvurular alınıyor, yaz döneminde de kurslar başlıyormuş dönem dönem. Yapan bir arkadaştan edindiğim bilgiye göre.http://egitim.thk.org.tr/ linkinden inceleyebilirsin ;) Tabi Türkiye'de olacaksan...

      Sil
  3. Benim ayağım yere basacak arkadas :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ipekçiğim yalnız Felix "red bull kanatlandırır" diyor. Fark orda zaten :)

      Sil
  4. Hahaha çok güldüm okurken :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe biz de çok eğlendik açıkçası, hele uğraşmalarımız sonucu çıkan fotoğrafa :))

      Sil
  5. Felix'ten ne eksiğiniz var ki ? :)
    İnsan o yüksekliğe çıktıktan sonra dünyaya rezil olmamak için bile atlar :)
    Felix bu söylenilenleri duysa şöyle cevap verirdi galiba
    - siz gidin kumda oynayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de atlar.
      Sonuçta bir yamaç paraşütünden farkı yok, atlanılan yüksekliğin 319km ya da 1km olması, talihsizlik yaşanması durumunda varılacak kesin sonucu değiştirmiyor.

      Felixin ne diyeceğini pek düşünmüyorum açıkçası, öylesine eğlencelik bir yazı bu. Ukalaysa bu cevabı verir, daha normalse çeşitli tavsiyelerde bulunur belki, bilemeyiz.

      Sil
  6. hayatta yapamam olanaksız.
    :)))
    geçen yaz denizin üzerinde paraşütle gezdim insan tırsıyo beee yüksekten.
    dalmak daa güzel.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dalma maceram ayrı
      o diğer yazılara artık ;)

      Sil
  7. felix out missisgamze in:)

    YanıtlaSil